Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Tuesday, October 21, 2008

Semalam

semalam aku lepak umah mak aku.

sebelum tu aku gi hangkut anak2 aku semua gi bank. nak bukak company account. di sebabkan aku penah keje situ, maka anak2 aku dapat duit raya dari ex colleague aku. hehe..tq!

dah tuh kitorang gi bantai nasi ayam, kat CRS, Tesco.

pastuh anak jantan aku mengarut, ajak gi naik train (kemaruk train budak ni).

pastuh laki aku hantar kan kitorang gi umah mak aku. lepak la situ sampai malam. sembang2 dgn adik2 aku. makan kuih raya mak aku yang dah tinggal tak seberapa. anak2 aku main kejar2 dgn adik bongsu aku, sampai termengah-mengah dan sakit2 mata. dekat kul 6 aku mandikan anak2 aku. mak aku dah balik masa tu, ada technician Gintell dtg betulkan kerusi urut bapak aku tuh.. mak aku buatkan roti bakar dan burger utk cucu2 dia yang kuat makan. sesambil sediakan apa2 yang patut untuk dia bukak puasa. dah siap mandi anak2 aku makan roti. ziyad siap tertidur dgn tangan penuh kesan roti. aku bentangkan comforter, pakaikan pempes dan hangkat dia letak atas comforter. pstuh aku susukan lili sampai dia tido, aku pindahkan atas comforter, sebelah abg dia. dalia? tak tido2. sampai lepas aku mandi dan nak solat maghrib, dia dok terguling sana, terguling sini. mata tak pejam2 jugak. sudahnya, aku marah dia ugut sket (kakak tak tido ma pukul kakak nanti! tido cepat. pejam mata!). dah tu, tak sampai seminit, dah kedengaran dengkur dia. apa la pesen anak aku nih kan?

kul 11.30 mlm, papa dah siap keje kitorang pun di hangkut balik. time ni anak2 dah bangun, dan sedang segar bugar. arrggghhhh!! aku yang keletihan.

note: chik, kakak bengang aa tak dapat tahu iklan korang ni..ketawa je tak abih2, citernye tak sampai jugak kat aku!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online