Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Sunday, November 17, 2013

Sakit telinga

Huwaaaa!!

Sakit weh telinga aku. Belah kiri. Nak makan pun susah ni. Dah seminggu dah ni!!

Dah pergi poliklinik, doktor cakap takde jangkitan apa-apa. Hanya ada 'hardened wax' je. Eh..pedulik lah geli ke tak. Ni mesti gara-gara suka cuci telinga dengan cotton bud. Tapi aku tak puas hati la dia kata ada hardened wax je. Tahi telinga keras boleh buat bunyi berdesing, gatal-gatal, rahang sakit &
berdenyut-denyut ke? Macam-macam dah aku try ni. Buh Soluwax, tak jalan. Buh minyak kelapa dara, cuci dengan air suam, pun tak jalan jugak. Rasa macam nak drill je telinga aku ni. Hellllllppppppp!Tension laaaa!


No comments:

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online