Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Wednesday, May 18, 2011

tunangan orang,.. akhirnya!

Ahad lepas, tanggal 15 Mei 2011, selamatlah adik aku bergelar tunangan orang. Alhamdulillah. Aku doakan segala yang terbaik untuk dia. Membaca wall-postnya di FB, ramai sungguh yang memberi peringatan akan situasi darah manisnya sekarang. Itu aku tak nafikan. Aku harap (malah, aku yakin) dia tabah dan matang dalam apa jua perkara berkaitan. Begitu juga dengan bakal adik ipar aku tu. Harapnya, dia lebih tenang dan matang dari adik aku. Sebagai anak sulung, seharusnya dia lebih berjiwa tenang dan memimpin.

Kakak doakan korang kekal bahagia ke akhir usia!


**blogger bengong..takleh upload gambar plakkk!!!**

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online