Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Monday, October 20, 2008

gangguan emosi

first of all, aku minta maaf bebanyak sebab tak selalu update entri.

semenjak dua menjak ni, emosi aku kerap terganggu..


anak lelaki dan anak bongsu aku juga seakan memberitahu sesuatu. mereka berkeadaan tak menentu juga. sehingga menaikkan kemarahan aku. aku jadi takut, takut over reacting. takut tak dapat kawal amarah diri.

marah..ya, aku kerap marah2 lately. husband aku pun selalu jadi mangsa. baru lima minit lepas aku gembira, ketawa dan bergurau senda, tetiba aku jadi mandom lepas tu dan marah tak semena-mena.

cuma satu je yang ada dalam kepala otak aku ni, punca segala perubahan kelakuan ini.

mungkinkah aku bakal mendapat my 4th angel?

sampai hari ni, aku belum pg sahkan lagi. takut pun ada juga..

nantilah..i'll update later..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online