Treble clef

beli Quran jom!

Followers (thanks!!)

I support breast feeding!

I support breast feeding!

Monday, September 15, 2008

shopping

semalam gi bukit tinggi.

mertua aku bawak aku dgn anak2. laki aku tak ikut, dia ada keje. adik ipar aku pun join, laki dia pun tak ikut. okehla..org lelaki, mana suka nak jenjoin membeli belah sangat..kan?

4 org dewasa, 4 kanak2. riuh siotttt!! pengsan pak mentua aku jaga anak jantan aku tuh. anak dara aku siap leh dera nenek dia temankan dia gi berak. ngeh ngeh ngeh...

dekat nam ratus juga abah belanja untuk cucu2 dia. hebattttt!!! sib baik anak menantu takleh join. kot tak, mau beribu!!

tenkiu bah. jasamu di kenang. tapi abah mesti cakap 'alah..bukan untuk orang lain, cucu2 abah jugak.' hehe..

aku rasa aku suka berjalan, window shopping etc. but!! semalam aku kalah teruk dengan mak mertua dan adik ipar aku. hebat 2 beranak tu!! abis sakit2 badan dan kaki aku. aku tau dah dari mana datang 'kaki berjalan' kat laki aku. kokos punya penangan nih!! hehehe...nasib baik aku ada pelapik tilam contiago zhulian. lega siottttt!! balik je, rehat jap, mandi (dgn anak2) pas maghrib landing!! esok, ready nak jalan lagi. dalili satu tahun esok!!!! hik hik hik. dah besar dah anak mama! thn depan, nak kena setting bilik pulak, nak ajar diorang tido asing dari mama papa. kejap je rasa budak2 ni membesar.


*senyum sorang-sorang*

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tudung-Online